לקראת ההשבעה: המועצת הספרדית אישרה את ההסכם

איתי גדסי No Comments on לקראת ההשבעה: המועצת הספרדית אישרה את ההסכם

מועצת חכמי התורה אישרה הערב את ההסכם הקואליציוני עם הליכוד | במקביל, דודי אמסלם מאוכזב לאחר הפגישה עם נתניהו: "אשרת את מצביעי הליכוד ותושבי ישראל מהכנסת"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת השבעת הממשלה: מועצת חכמי התורה אישרה הערב (שלישי) את ההסכמים הקואליציוניים של ש"ס עם הליכוד. במקביל, החל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בפגישות עם חברי הליכוד, משם יצא חה"כ דודי אמסלם מאוכזב לאחר שלא קיבל את התפקידים שביקש והודיע כי ישאר ח"כ פשוט ולא ימונה לשר. בתוך כך, הודיע נתניהו כי ימנה את חה"כ לשעבר צחי הנגבי לראש המועצה לביטחון לאומי.

חלוקת התפקידים המלאה בש"ס | ישי כהן מדווח

חה"כ דודי אמסלם כתב הערב: "יצאתי כעת מפגישה עם בנימין נתניהו שבה הבהיר לי שלא אכהן כשר המשפטים ולא כיו"ר הכנסת. אהיה בסוף ח"כ מן המניין – כפי שהתחייבתי מראש. זה לצערי המחיר שמשלמים על נאמנות ועמידה בעקרונות. אשרת את מצביעי הליכוד ותושבי ישראל מהכנסת במסירות, נאמנות ובאהבה, כהרגלי בקודש".

אישור המועצת: כאמור, בסיום ישיבת מועצת חכמי התורה הוחלט כי המועצת לאשר את ההסכם הקואליציוני כפי שהוצג בפניה.

לעניין חלוקת התפקידים, החליטה המועצת כי חמשת חברי הכנסת הראשונים לפי סדר הרשימה יכהנו בתפקידי שרים. לאחריהם, יכהנו יתר חברי הכנסת בתפקידי סגני שרים וראשי ועדות. כמו כן, אישרה המועצת את התפקידים הפרטניים המיועדים של חברי הכנסת כפי שהוצג לה.

"המועצת מברכת את יו״ר התנועה הרב אריה דרעי שליט״א על הישגי המו״מ שנוהל בחכמה ובתבונה בניצוחו. וכן את יתר חברי צוות המו״מ של התנועה ובהם הרב אריאל אטיאס הי״ו שתרם מנסיונו והקדיש מזמנו לטובת הצלחת המו״מ. וכן את מנכ״ל תנועת ש״ס הרב חיים ביטון שפעל רבות למען הסכם זה", נמסר.

עוד נמסר, כי "מועצת חכמי התורה מברכת את הממשלה שתקום שתצליח במשימתה, תמלא את ימיה ותגשים את מטרותיה החשובות לטובת עם ישראל".



0 תגובות